Leírás
Az összkerekes Mitsubishi modellek talán az egyik, ha nem a legkényesebb pontja. Pedig ha kellőképpen odafigyelünk, akkor az osztómű láncok élettartama is kitolható. Az elég egyértelmű, hogy a hajtásláncok élete terepes viszonyok között összkerékben eltöltött időtől függ. Na és attól, hogy ilyenkor mennyire vagyunk kíméletesek.
Fontos tudni, hogy terepváltó láncok használatakor a maximum megengedett, illetve gyárilag maximált sebesség, nem haladhatja meg a 20-30 km/h sebességhatárt. Ugyanis a láncokat erre a sebességre tervezték. Nem szabad száguldozni négykerék hajtásban! Azaz szabad, csak tudomásul kell venni, hogy ebben az az esetben nem lesz hosszú a lánc élete. Ez az alkatrész nem olcsó mulatság és a beépítése sem két perces dolog.
Csak szakműhelyben érdemes ezeket beszerelni. Fontos, hogy a beépítés után ellenőrizzük, hogy működik-e az összkerék kapcsoló rendszer. Meg kell nézni, hogy kikapcsoláskor szétkapcsol-e az eleje. Ugyanis, ha nem akkor a kerék kerületi sebességénél fogva visszahajt a diffibe, ami pedig az első kardántengelyen keresztül a terepváltóba, és szabadon forgatja a láncot. Ez ugyancsak nem használ mondjuk egy 100 km/h sebességgel való haladáskor.
Paraméterek
MITSUBISHI L200 KB4T 2500DIESEL/4WD(TRUCK) KA,B# 09.2005 03.2015 | 2.5DID 4D56 |
MITSUBISHI L200 KB8T 3200DIESEL/4WD(TRUCK) KA,B0# 05.2005 03.2015 | 3.2DID 4M41 |
MITSUBISHI L200 KB9T 3500/4WD(TRUCK) KA,B0# 05.2005 03.2015 | 3.5L 6G74 V6 |
Gyári /OEM/ szám | 3220A003 |
Gyártási szám | HY-VO 201HV3505RCF-70 |
Láncszemek száma | 35 |
Szélesség [mm] | 33.6 - láncszemeken mérve /nem a csapokon/ |
Típus | Osztott |
Súly | 2.1 Kg |
Leírás és Paraméterek
Az összkerekes Mitsubishi modellek talán az egyik, ha nem a legkényesebb pontja. Pedig ha kellőképpen odafigyelünk, akkor az osztómű láncok élettartama is kitolható. Az elég egyértelmű, hogy a hajtásláncok élete terepes viszonyok között összkerékben eltöltött időtől függ. Na és attól, hogy ilyenkor mennyire vagyunk kíméletesek.
Fontos tudni, hogy terepváltó láncok használatakor a maximum megengedett, illetve gyárilag maximált sebesség, nem haladhatja meg a 20-30 km/h sebességhatárt. Ugyanis a láncokat erre a sebességre tervezték. Nem szabad száguldozni négykerék hajtásban! Azaz szabad, csak tudomásul kell venni, hogy ebben az az esetben nem lesz hosszú a lánc élete. Ez az alkatrész nem olcsó mulatság és a beépítése sem két perces dolog.
Csak szakműhelyben érdemes ezeket beszerelni. Fontos, hogy a beépítés után ellenőrizzük, hogy működik-e az összkerék kapcsoló rendszer. Meg kell nézni, hogy kikapcsoláskor szétkapcsol-e az eleje. Ugyanis, ha nem akkor a kerék kerületi sebességénél fogva visszahajt a diffibe, ami pedig az első kardántengelyen keresztül a terepváltóba, és szabadon forgatja a láncot. Ez ugyancsak nem használ mondjuk egy 100 km/h sebességgel való haladáskor.
MITSUBISHI L200 KB4T 2500DIESEL/4WD(TRUCK) KA,B# 09.2005 03.2015 | 2.5DID 4D56 |
MITSUBISHI L200 KB8T 3200DIESEL/4WD(TRUCK) KA,B0# 05.2005 03.2015 | 3.2DID 4M41 |
MITSUBISHI L200 KB9T 3500/4WD(TRUCK) KA,B0# 05.2005 03.2015 | 3.5L 6G74 V6 |
Gyári /OEM/ szám | 3220A003 |
Gyártási szám | HY-VO 201HV3505RCF-70 |
Láncszemek száma | 35 |
Szélesség [mm] | 33.6 - láncszemeken mérve /nem a csapokon/ |
Típus | Osztott |
Súly | 2.1 Kg |